Retourneren

Retourneren & procedure

 Retour sturen van producten welke zijn gekocht bij Falo Petstore.

Onderneem dan de volgende stappen;

  1. Meld uw te retourneren goederen binnen 7 dagen aan na ontvangst.
  2. U doet dit via ons contactformulier of via mail.
  3. U vermeld het ordernummer, artikel en eventueel het artikelnummer.
  4. U vermeld uw naam en adres en bankrekeningnummer waarop wij het retour bedrag op kunnen terugstorten.
  5. U ontvangt van ons een mail m.b.t de afhandeling van de retourartikelen.

Let op, de volgende producten kunnen retour worden gestuurd.

 De voor uw bestelde goederen en welke niet standaard aanwezig zijn c.q. en op voorraad.

  1. Producten die op maat zijn gemaakt.
  2. Gepersonaliseerde producten.
  3. Artikelen onder het bedrag van € 15,00

Teruggestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen.

 Artikelen dienen in de originele en onbeschadigde verpakking te worden geretourneerd.

  1. De producten zijn onbeschadigd en zonder breuken.
  2. De producten dienen goed verpakt te worden.
  3. De artikelen mogen geen geplakte stickers te bevatten en dienen onbeschreven te zijn.
  4. De retourartikelen dienen door ons binnen 7 dagen te zijn ontvangen, na aanmelding retour.

Veel gestelde vragen;

  1. Kan ik het product afhalen.

U kunt de door u bestelde goederen na afspraak af halen bij ons magazijn. U maakt hiervoor een afspraak via het contact formulier of via de telefoon 0622580223.

  1. Kan ik producten nabestellen.

Zolang uw bestelling nog niet is verwerkt en verzendklaar staat kunt u producten nabestellen. Uw producten worden dan bij uw 1e bestelling verpakt. De eventuele extra verzendkosten vindt u dan in de verpakking terug via een factuur en dient binnen 10 dagen te worden betaald.

  1. Wat is uw leveringstermijn.

Als het artikel voorradig is en uw betaling is verwerkt (dit duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen) dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. De levertijd bedraagt normaal 1 a 2 werkdagen. Is uw artikel niet voorradig dan krijgt u van ons een mail, met daarin de te verwachten verzenddatum.

  1. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten.

Zodra de bestelling verzendklaar staat en uw betaling is verwerkt, dan wordt uw pakket aangeleverd bij de vervoerder. De vervoerder bezorgd uw pakket binnen 1 a 4 werkdagen bij u op het afleveradres welke u aan ons heeft door gegeven.

  1. Het pakket en of artikelen zijn beschadigd.

Mocht het pakket beschadigd zijn als het bij u wordt aangeboden dan vragen wij u om het pakket te weigeren. Wanneer mogelijk vermeld u op het verzendetiket de schade.  Nadat u het pakket heeft geweigerd dient u ons per omgaande ervan op de hoogte te stellen. U vermeld uw naam, adres, ordernummer en u geeft de reden van weigering c.q. retourzending op. Bij geval van schade vermeld u in het kort welke schade u heeft geconstateerd. Wij gaan er dan zo snel mogelijk zorgen dat de schade wordt hersteld en u de producten thuis geleverd krijgt op het ons bekende afleveradres.

  1. Het bestelde product is niet wat ik ervan had verwacht.

U heeft de mogelijkheid om de aankoopovereenkomst binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden te annuleren na ontvangst van de producten. U dient ons dan een mail te sturen dat u het product retourneert. Wij verwachten dat u correct met de producten omgaat d.w.z. dat u deze onbeschadigd en ongeopend in de originele verpakking bewaart. Wanneer u gebruik maakt om de aankoopovereenkomst te annuleren dan dient u het product in de originele verpakking te retourneren.

U ontvangt van ons een mail met duidelijke instructie hoe u het pakket aan ons retour stuurt. U verpakt het product onbeschadigd en ongeopend in de originele verpakking. Nadat uw producten bij ons zijn binnen gekomen worden deze gecontroleerd op beschadigingen en of deze zijn geopend. Mocht er schade zijn geconstateerd dan is de consument gehouden om een schadevergoeding te betalen i.v.m. het moeilijk te verkopen product. Na verwerking van de retourgoederen ontvangt u het verschuldigde bedrag incl. verzendkosten minus de eventuele ontstane schadevergoeding op uw rekening.

  1. Kan ik de producten bestellen om af te halen op de postduiven beurs.

U kunt tot twee dagen voor aanvang van de beurs uw producten bestellen. Wij reserveren deze dan voor u en nemen deze mee naar de beurs. De beurs die wij bezoeken zijn de

NPO-manifestatie en de Najaarsbeurs. U dient de producten via een overboeking of ideal betaling te hebben betaald. Wij kunnen u eventueel om een betalingsbewijs vragen.

  1. Wat is jullie retouradres.

Ons retour adres is;

Falo Petstore

  1. W. Mesdagstraat 9

7312 LN Apeldoorn.